B for Good Netwerk

VAN SUMMIT NAAR NETWERK

Op 16 en 17 juni ’22 waaide er een force for good door het Auditorium van Rome. 600 CEO’s van B Corps en bedrijven met een B Corp mindset kwamen bijeen voor B for Good Leaders Summit. Twee dagen om van elkaar te leren, elkaar uit te dagen en om gezamenlijke afspraken te maken over hoe ze als bedrijf en als bedrijfsketen meer impact kunnen maken.

Gelukkig bleef het niet bij een eenmalig evenement; de summit was slechts het begin. Inmiddels hebben meer 1200 CEO’s zich verbonden via het B for Good Leaders Network. Binnen dit netwerk delen zij kennis met elkaar, kunnen zij elkaar digitaal makkelijk vinden en gaan in gesprek via Dialogue series. De oprichters van het B for good leaders Network, willen op deze manier 30.000 CEO’s bij elkaar brengen om zo de B Economy aan te jagen.

De evolutie van summit naar netwerk betekende ook een evolutie van het merk, design en communicatie. Met ons identiteitsmodel model gingen wij op zoek naar de persoon achter het netwerk, de tone of voice, het DNA.

Dit leverde een warme, uitnodigende, diverse en actiegerichte identiteit op. Daarom hebben wij ervoor gekozen om de kleur oranje aan te vullen met een aantal warme kleuren. Niet alleen dat, we hebben patronen toegevoegd om de diversiteit van de mensen én de activiteiten over te brengen.

Dit is door vertaald naar de website, de nieuwsbrief, social post en animaties. En….naar de B for Good Leaders Summit 2023 natuurlijk!


Client
Bforgood Leaders