De Smaak van Finland naar de Wereld Brengen

Gezonde, natuurlijke en heerlijke haver-zuivel producten: dat is Ave-Natur. Met een assortiment van 12 producten brengt Ave-Natur de smaak van Finland naar de wereld, en wij mochten daarbij helpen.

We gingen aan de slag met het creëren van een verpakkingsontwerp gericht op een mooie, eenvoudige en gestructureerde vormgeving. We gebruikten grote kleurrijke blokken en Scandinavische patronen om Ave-Natur als merk te onderscheiden in de markt. We positioneerden het merk als een producten die Finland aan de wereld onthullen. Have is een essentieel van het Finse erfgoed, en Ave-Natur producten delen dit erfgoed met de wereld. Elke keer dat iemand een nieuw Ave-Natur product en smaak ontdekt, wordt een ander deel van de Finse waarden, natuur, mensen en levensstijl onthuld.

Het Ave-Natur merkt omvat een liefde voor natuur en een verlangen naar innovatie. De productie heeft een lage koolstofvoetafdruk, gebruikt minder land en vereist een minimaal waterverbruik. De verpakking is milieuvriendelijk en de natuurlijke bronnen (haver) worden geproduceerd met natuurvriendelijke landbouwmethoden.

Nadat we een sterk merk en een prachtige verpakking hadden gemaakt, was het tijd om Ave-Natur aan de wereld te introduceren. De eerste stop op onze wereldtour: de Aziatische markt. We creëerden een sterk go-to-market plan en een sociaalmedia contentstrategie. Leuke feiten over Finland, recepten gemaakt in samenwerking met de in Hong Kong gevestigde Finse chef-kok Jaakko Sorsa, behind-the-scenes content en updates over de producten: hier vind je alles waar Ave-Natur mee bezig is.

Ave-Natur is nu succesvol gelanceerd op de Aziatische markt. Deze heerlijke producten zijn te vinden in winkelketens op meer dan 180 locaties door heel Japan en kunnen online besteld worden. Je kunt ook de zijdezachte, romige Oat Barista proeven in meer dan 50 koffietentjes in Japan. Dit is slechts het begin van de haver-revolutie!


Client
Ave-natur