Een nieuwe wijk op de kaart zetten?

Samen creëren wij jouw gebiedsbranding en gebiedscommunicatie om naar buiten te treden. Door middel van een identiteit sessie ontwikkelen wij een communicatie strategie en ontwerpen wij een visuele identiteit. Dan bouwen wij een aantrekkelijke website, en werken aan de hand van de communicatiestrategie online- en offline middelen uit. Zo trekken we de doelgroep naar jouw prachtige gebied.

Neem contact op
Desktop View Tablet View Mobile View

Visuele identiteit en branding

Samen gaan we aan de slag om het DNA van het nieuwe gebied te omschrijven. Met ons Misteli Identity model onderzoeken we de tone of voice, het DNA van het gebied, de USP’s en de behoeftes van de doelgroep. Dit gebruiken wij om een krachtige en passende visuele identiteit, logo, en brand te creëren; het gezicht van de nieuwe wijk.

Desktop View Tablet View

Een eigentijdse website

De website is de belangrijkste manier om de doelgroepen te informeren, inspireren, en naar jouw gebied te trekken.

Wij creëren een strak ontwerp en zorgen zelf voor de productie. We vullen de website met de informatie en verhalen die de doelgroep daadwerkelijk wil lezen.

Communicatiestrategie en campagnes

Een sterke communicatie strategie is de basis voor een overtuigend en onderscheidend concept. Wij kijken naar de identiteit van het gebied en zoeken naar de essentie en ontwerpen een krachtige verhaallijn.

Een pakkend concept, dat inspireert en blijft hangen. Dit werken we uit in online en offline communicatie-middelen die we voor awareness campagnes en socials gebruiken.

Desktop View Tablet View Mobile View

Samenwerking en stakeholdermanagement

Bij gebieds- en locatieontwikkeling gaat het vaak om samenwerking tussen verschillende partijen: publiek en privaat partners, gemeente, en bewoners.

Met een op maat ontworpen identiteit treed je trots naar buiten en versterk je de samenhang binnen jouw organisatie.

Wij zorgen ervoor dat iedereen met elkaar praat. Ook borgen wij dat alle partijen geïnformeerd en betrokken zijn

Uptown Sloterdijk

Wij zijn al 4 jaar betrokken bij het de gebiedscommunicatie van deze bruisende wijk in Amsterdam. Wij creëren regelmatig content, ontwikkelen placemaking activiteiten, schrijven artikelen, sturen nieuwsbrieven, en voeren paid en organic campagnes uit op social media.

Voor Uptown Sloterdijk hebben wij de Tour D’Amour gemaakt – een verrassende gebiedswandeling die je volgt op je mobiel, waar je in contact komt met bewoners en kunstenaars in het gebied om zo de buurt te ontdekken.

Bekijk de case

Nieuw Oudorp

Aan de mooiste bocht van het Alkmaars Kanaal ligt Nieuw Oudorp. Dit is een stoere, bruisende, innovatieve, woon- en werkwijk. Wij ontwikkelde de naamvoering, logo en visuele identiteit, communicatiestrategie, website, socials, en de activatie campagne.

Wij creëren een jaar rond content, schrijven artikelen, sturen nieuwsbrieven, en voeren paid en organic campagnes uit op social media.

Bekijk de case

Dijk en Waard Stationskwartier

Ambitieus, vernieuwend en voor iedereen. Dijk en Waard Stationskwartier wordt een hypermoderne, robuuste wijk naast het OV knooppunt en met de natuur in je achtertuin.

Wij ontwikkelden de positionering en de communicatiestrategie, creatie van het logo en complete visuele identiteit, en werkten alle communicatie middelen on- en offline uit in de nieuwe branding van Stationskwartier.

De komende 12 maanden gaan we door met content creatie, het schrijven van artikelen en nieuwsbrieven, en het uitvoeren van paid en orgaanic campagnes op social media.

Bekijk de case