BOVAG Auto's de Baas
Moderne auto’s zijn een soort rijdende computers. Om daar aan te kunnen sleutelen heb je als garagebedrijf moderne techniek nodig die de auto op jouw brug direct linkt met de fabrikant. Zodat jij zelf updates kunt uitvoeren en al het onderhoud zelf kan blijven doen. Gewoon in je eigen garage. Zo blijf je Auto’s de Baas.
Simpel verhaal he? Dat was het eerst niet. Door alle technische opties was het grote verhaal zoek. En hoe krijg je ondernemers met een hart voor sleutelen aan ronkende motoren, die al jaren op dezelfde manier hun garage runnen zo ver dat ze door een berg administratief gedoe heen gaan en dure computers aanschaffen, om vervolgens met een laptop te gaan sleutelen?
Zo dus. Door de autonomie die ze verloren zijn terug te geven. Handen weer aan het stuur, voet op het gas. Alles zelf kunnen doen in je eigen garage. Auto’s de Baas.
De campagne bereikte meer dan 3500 autobedrijven via direct mails, social media, grossiers en een brede mix van vakmedia.
Opdrachtgever
BOVAG, RAI Aftermarket & partners