REVOLUTION

Hoe versterkt de vorm waarin een boodschap wordt gebracht, de inhoud ervan? Dat is binnen ons designwerk altijd het vertrekpunt.

De verschijningsvorm van een boodschap danst daarmee op een koord: hij moet ondersteunend zijn, maar wel onderscheidend. Hij moet opvallen, maar wel bij de afzender in de buurt blijven. In nauwe samenwerking met onze opdrachtgevers komen we tot voorstellen die een merk haar beste zelf in de spiegel laten zien.

Wat levert dat op?
Een herkenbare en authentieke visuele identiteit versterkt een merk en geeft direct al een eerste belangrijk signaal af aan een doelgroep.


Het merk REVOLUTION blijft maar groeien. We zetten samen haar de eerste stappen. We hielpen haar uitgroeien tot een merk van wereldniveau. En nu ze aan de top staat gaven we haar een rebranding die haar recht doet.

In een identiteit-sessie met EVBox verkenden we wie ze geworden is. En waar ze de komende jaren naartoe wil groeien. Haar ambities, doelen, angsten en haar fans. Open en bloot op tafel.

Met die kennis in onze achterzak gaven we haar een totale makeover. Als je goed kijkt herken je haar nog wel, dat is de bedoeling. Maar je ziet duidelijk dat ze volwassen is. En op weg naar nieuwe digitale avonturen.