GREEN CARAVAN - EYEVESTOR

Hoe overtuig je potentiële investeerders van jouw missie en organisatie? Wij mochten Green Caravan helpen met het voorbereiden van hun tweede investeringsronde, via het sharefunding platform Eyevestor.

In juni 2024 haalden Green Caravan en partners €1.3 miljoen op voor het eerste grote netonafhankelijke laadplein voor e-trucks in Europa. Hiermee bouwen zij aan fossielvrije, netonafhankelijke laadpleinen op 5 locaties in Nederland, op stroom van sh*t en zonneschijn. De subsidie vormt het startschot van de tweede investeringsronde van Green Caravan. Via het sharefunding platform Eyevestor kunnen publieke en private investeerders hun aandeel nemen in de energietransitie. Het doel is om 250k aan investeringen te realiseren via Eyevestor.

Samen met Green Caravan gingen wij aan de slag met de strategie, wireframe en ontwerp van de nieuwe Eyevestor pagina. Wij identificeerde de hoofdboodschap en de belangrijkste informatie. Daarna brachten wij hiërarchie in de informatie, om een duidelijk en krachtig verhaallijn te maken.

In de volgende fase vertaalde wij de copy en informatie door naar beelden en infographics. Zo blijft de informatie leesbaar en interessant. In de door ons ontworpen huisstijl van Green Caravan maakten wij de volledige pagina in een Engelse en Nederlandse versie. Zo lezen potentiële investeerders over de huidige problemen in de markt, de oplossingen van Green Caravan, de toekomstige plannen van de organisatie en het bouwen van fossielvrije, netonafhankelijke laadpleinen voor e-trucks.

Maak jij samen met Green Caravan fossielvrij laden de norm? Bouw hier mee aan het eerste fossielvrije laadnetwerk van Europa: Kijk hier


Klant
Green Caravan