Je verhaal online vertellen zoals je dat in het echt zou doen.

Hoe versterkt de vorm waarin een boodschap wordt gebracht, de inhoud ervan? Dat is binnen ons designwerk altijd het vertrekpunt.

De verschijningsvorm van een boodschap danst daarmee op een koord: hij moet ondersteunend zijn, maar wel onderscheidend. Hij moet opvallen, maar wel bij de afzender in de buurt blijven. In nauwe samenwerking met onze opdrachtgevers komen we tot voorstellen die een merk haar beste zelf in de spiegel laten zien. Zoals dit online magazine dat het verhaal van de MRA vertelt.

Wat levert dat op?
Je verhaal online vertellen zoals je dat in het echt zou doen. Maar dan beter. Met een sterke opbouw, voorbeelden en overtuigingskracht.

Een bijzonder ontworpen, levendig online magazine maakt indruk en blijft hangen. Zodat je klanten of medewerkers met plezier en aandacht lezen. En jouw boodschap binnenkomt.

Soms is een verhaal ontzettend de moeite waard om te vertellen, maar ook erg inhoudelijk. Wat doe je dan? Verpak het heel fraai, zodat mensen het graag lezen. Dat deden we met de MRA agenda 2020 – 2024. In een verrassend interactief online magazine met veel beeld en gelaagde informatie komen de plannen tot hun recht.

Kijk hier zelf hoe het eruit ziet.

Het magazine maakten we in overzichtelijke stappen. Eerst keken we samen met de klant naar de opbouw en gelaagdheid. Vervolgens ontwierpen we het eerste hoofdstuk. Na een GO op dat design maakten we de rest. De MRA keek live mee met de voortgang.

In de laatste feedback ronde zetten we de laatste puntjes op de i. En hoppa het magazine kon live. Natuurlijk maakten we ook even een teaser voor social media zodat de MRA de blits kon maken op socials.

We openen het magazine met een full screen animatie-video waarin we je welkom heten en context scheppen. De eerste stap was een script met de verhaallijn en ideeën voor beeld. Nadat we dat met de MRA bespraken gingen we enthousiast aan de slag met ontwerpen, animeren en de voice-over. Als laatste goten we de saus van muziek en sounddesign eroverheen, en het warme digitale welkom was af.

Altijd een plezier om een visuele stijl die we ontwikkelden verder vorm te geven in een mooi online product!