Een geslaagde campagne begint bij een heldere doelstelling. Willen we meer bezoekers, meer conversie, een groter of specifieker bereik? Zo begint iedere oplossing met een scherpe vraag. In gezamenlijkheid komen we tot een duurzaam en betrokken antwoorden die gedurende langere tijd en over verschillende middelen een publiek raken en in beweging brengen.

Wat levert dat op?
Een geslaagde campagne kan een geweldige impact hebben en meetbare resultaten leveren waar zowel doelgroep als organisatie van profiteren. Het is een manier om via verschillende middelen met een doelgroep in contact te treden, en een rijke, gevarieerde en gelaagde boodschap te laden en betekenis te geven.

De Amsterdamse regio heeft veel te bieden. En er gebeurt veel dat zomaar aan de aandacht kan ontsnappen. Zonde. De gemeenten in de Metropoolregio Amsterdam (MRA) bijvoorbeeld, doen er alles aan om de leefbaarheid in de regio te optimaliseren. Het aantrekken van nationale en internationale vastgoedinvesteerders in de regio rondom Amsterdam kan hier een grote bijdrage aan leveren. Tijd dus, om die investeerders te bereiken.

In opdracht van MRA ontwikkelde Misteli een campagne om aandacht te vragen onder vastgoedinvesteerders van over de hele wereld. Die aandacht werd gekanaliseerd op de website investinamsterdam.com. Deze site – ook door ons ontwikkeld – brengt het gehele vastgoedaanbod van 26 gemeenten in beeld. Zo krijgen vastgoedinvesteerders een compleet overzicht van alle kansen die zich in de regio voordoen.

Met deze campagne waren we op verschillende disciplines actief. In aanloop naar een grote internationale vastgoedbeurs bereikten we met een banner-campagne, real time bidding en een nauwe samenwerking met mediapartners een grote doelgroep. Dit resulteerde niet alleen in vele nieuwsbrief-inschrijvingen en nieuwe LinkedIn-volgers, maar ook in een stijging van het websitebezoek met meer dan 1000%.